poniedziałek, 3 marca 2008 o 20:33 |  
No dobra..robi sie ciekawie.Są jakies przebłyski na nową prace... bo obecna po raz kolejny dała mi sie we znaki.. chyba ze to ogólna sprawa takiego dnia jakim jest poniedziałek? No pewnie dlatego też mam dzis jakiegoś lenia.. "Ciekawym" doświadczeniem dziś była możliwość zaobserwowania co z człowiekiem robi najtańsza wódka.. troche śmiechu było ale szybko sie skończyło.. palenie niezapalonego papierosa, nabity guz..jazda bez prawka..urwanie z roboty..czołganie po schodach..stłuczka samochodowa.. to chyba za dużo jak na moje oczy jednego dnia?


Z sobotniej wizyty w studio...

Autor: Tomasz

2 komentarze:

Mateusz Głogowski pisze...

Fajny tryptyk wyszedł. Kurcze w jakim studio byłeś bo mnie to zaintrygowało

5 marca 2008 00:26  
Tomasz pisze...

core do zdjec wykorzystałem studio które jest u mnie w budzie

5 marca 2008 21:58