sobota, 31 maja 2008 o 20:49 |  
Praha..... czyli Praga... ostatnio pojawiłem sie tam na weekend ..
co można o niej powiedzieć... bardzo się mi spodobało to miasto... pokusił bym sie o stwierdzenie ze z tych miejsc w których byłem Praga bije resztę na łeb!

To miasto ma swój urok...może nie przez przypadek kiedyś usłyszałem ze Praga to najpiękniejsza stolica europejska...
Ogólnie panuje tam ogromny ruch... lecz spotkałem tak pustą uliczkę ze nie mogłem jej przejść bez fotki...

A największa atrakcja ...Most Karola... historii nie będę tu wykładał ... ale być w Pradze i nie być na tym moście to tak jak być w NY i nie zobaczyć statuy wolności... bardzo tłoczne miejsce..


Zespoły, malarze, fotograficy... na tym moscie spotkasz ich wszystkich.. nawet wdałem się w małą gadke z czeskim fotografem... miał zajeb** fotki..

Jeśli chcecie zobaczyć zadbane miasto to trzeba tam pojechać... brak tu jakiegokolwiek syfu i wandalizmu....czyżby nikt tu nie zna farby w sprayu?


no i przejażdżka metrem... kapitalny środek transportu!...

mam nadzieje ze kiedyś jeszcze tam wrócę...
Autor: Tomasz

2 komentarze:

fotostycznosc pisze...

faktyczne, urokliwe miejsce, przynajmniej w Twoim obiektywie

31 maja 2008 21:19  
Quong pisze...

"To se jus nevrati..."

2 czerwca 2008 22:07